افتتاح دفتر نظام پرستاری شهرستان اسلامشهر

دفتر نظام پرستاری اسلامشهر و شهرستان‌های تابعه با حضور مسئولین شهرستان و اعضای این سازمان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

آمنه ملکی رئیس نظام پرستاری شهرستان اسلامشهر، در آیین افتتاح دفتر این سازمان طی سخنانی اظهار داشت: سازمان نظام پرستاری که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی با نام انجمن پرستاران ایران فعالیت داشته و از سال ۱۳۷۵ هم با نام شورای سیاست شورای همبستگی پرستاران فعال بوده،به همت عده‌ای از افراد دلسوز که عمدتاً دانشجو بودند، سازمان نظام پرستاری ایران ایجاد شد.

وی با بیان اینکه سازمان نظام پرستاری ایران در سال ۱۳۸۱ تأسیس شد، افزود: با توجه به اینکه انتخابات هیئت‌مدیره سازمان نظام پرستاری هر۴ سال یک‌بار انجام می‌شود، در سال جاری پنجمین هیئت‌مدیره این سازمان، با رأی اعضا انتخاب و معرفی شد، که در اسلامشهر با توجه به اینکه در طی ۱۶ سال گذشته این سازمان وجود نداشت، امسال نخستین هیئت مدیره نظام پرستاری در این شهرستان شکل‌گرفته و فعالیت خود را آغاز کرده است.

رئیس نظام پرستاری شهرستان اسلامشهر تأکید کرد: با توجه به اینکه بیش از ۳۰۰ هزار نفر در سطح کشور در حرفه پرستاری فعالیت می‌کنند،  متأسفانه به علت عدم تصویب قانون جامع نظام پرستاری و اجرای آن و عدم اجرای قانون تعرفه گذاری نظام پرستاری، شأن و جایگاه پرستاران رعایت نشده و همواره مورد ظلم و بی‌حرمتی قرار می‌گیرند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا