سد راه پیگیری مطالبات مدافعان سلامت چه کسانی هستند؟

ملکی ریئس هیات مدیره نظام پرستاری اسلامشهر رباط کریم و بهارستان در مورد عدم رضایت همکاران پرستاری از نظام پرستاری گفت :متاسفانه نارضایتی همکاران به سیاست های اقتصادی و مالی برخی مدیران سازمان نظام پرستاری بر می گردد، همان هایی که خود هوم کر دارند و به جای تلاش برای پیگیری قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری که قانون مصوب مجلس هست تعرفه گذاری خدمات در منزل را که به سود منافع شخصی خودشان هست پیگیری میکنند. در دنیای امروز را می زند نمی شود برخی حقایق را پنهان کرد. همه خوب می دانیم که برخی مدیران ارشد نظام پرستاری دارای آموزشگاههای شخصی و هوم کر با چندین شعبه مختلف هستند و پرواضح است که اولویت پیگیری را چرا تعرفه گذاری خدمات در منزل قرار داده اند .

وی همچنین در رابطه با حذف دوره بهیاری و جایگزینی رده کمک پرستار افزود متاسفانه تصمصم گیری های خودسرانه یک عده کاسب کار در نظام پرستاری که خود یا افرادی که در تیم آنها هستند وآموزشگاههای کمک پرستاری یکساله دارند باعث اتخاذ همچین تصمیماتی شده که به نفع پرستاران نمی باشد و فقط در جهت رونق دهی به آموزشگاههای شخصی و وابستگان آنها می باشد. در صورتی که اگر قرار باشد دوره کمک پرستاری اجرا شود باید زیر نظر سازمان نظام پرستاری اداره شود نه اینکه مجوز آموزش این دوره ها به آموزشگاههای شخصی برخی مدیران ارشد نظام پرستاری داده شود .

ملکی در پایان با توجه به سخن مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود که فرمودند از پرستاران خجالت میکشم افزود: کاش برخی مدیران نظام پرستاری که با سیاست فریب وارد نظام پرستاری شده و با شعار های مطالبه گری بر صندلی ریاست نشستند و اکنون مشغول کاری غیر از مطالبه گری هستند کمی تامل کنند، البته باید به این تشنگان قدرت گفت اندکی صبر سحر نزدیک است .

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا